.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگی پلیس برای تأمین امنیت انتخابات
رئیس پلیس پیشگیری ناجا انتخابات را یکی از مأموریت‌های مهم و حساس نیروی انتظامی در سال جدید عنوان کرد و گفت: وظیفه پلیس در این زمینه تأمین نظم و امنیت انتخابات است که تمام مقدمات لازم برای انجام این مأموریت فراهم شده است.

به گزارش شمال نیوز، محمد شرفی صبح امروز در حاشیه همایش سراسری کلانتری‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این همایش عملکرد یک ساله مورد بررسی، نقاط ضعف و توفیقات مورد تحلیل قرار گرفته و تدابیر فرماندهی نیروی انتظامی در همین راستا ابلاغ و برنامه‌ها و اولویت‌های سال جدید برنامه‌ریزی می‌شود.

وی انتخابات را یکی از مأموریت‌های مهم و حساس نیروی انتظامی در سال جدید عنوان کرد و افزود: وظیفه پلیس در این زمینه تأمین نظم و امنیت انتخابات است که تمام مقدمات لازم برای انجام این مأموریت فراهم شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا مقابله جدی با قاچاق کالا را علاوه بر انتخابات اولویت دیگر پلیس در سال 96 بیان کرد و یادآور شد: مقابله جدی با قاچاق مواد مخدر و پیشگیری از سرقت و جرائم و تحول در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را از دیگر برنامه‌ها است.

این مسؤول ادامه داد: در بخش توانمند‌سازی کارکنان به منظور انجام مأموریت‌ها در حوزه آموزش و دانش و مهارتی رفتاری و اجرای طرح‌های انتظامی از جمله اقداماتی است که امسال انجام می‌دهیم.

شرفی با اشاره به اینکه آمایش ایستگاه‌های بازرسی در دستور کار پلیس است، خاطرنشان کرد: از اول انقلاب ایستگاه‌های بازرسی که هر جا مستقر شدند در همانجا باقی ماندند و به لحاظ اینکه هم جاده‌ها و جمعیت جابجا شد ضرورت آمایش ایستگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی به سیاست‌های پیشگیرانه در طول سال گذشته اشاره کرد و گفت: در طول سال 95 سه درصد کاهش در جرم سرقت را داشته‌ایم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه در سال گذشته در سطح کشور هشت درصد کاهش سرقت مسلحانه را داشته‌ایم تصریح کرد: سرقت به عنف هم پنج درصد کاهش داشته است.

این مسؤول افزود: در جهت افزایش توان پیشگیری از وقوع جرم با حمایت‌های همه‌جانبه، 92 رده کلانتری و پاسگاه ایجاد و توسعه داده و یا در کنار آنها ایستگاه‌های پلیس در جهت افزایش توان پلیس ایجاد شد.

شرفی بیان کرد: در حال حاضر رفتارهای حمایت‌کننده مردم و انسجام وهمدلی موجود باعث شد تا به رغم همه مشکلات و نا‌امنی‌های محیط پیرامونمان کشور ایران به برکت ایثار، فداکاری، همدلی صفا و صمیمیت از وضعیت امنیتی خوبی برخوردار باشد.

وی با اشاره به اینکه 700 کلانتری از ظرفیت مرکز مشاوره استفاده می‌شود خاطرنشان کرد: کارشناس‌هایی در حوزه روانشناسی و جامعه‌شناسی در کلانتری و پاسگاه‌ها حضور دارند که با مداخله و میانجیگری برخی از مشکلات حل می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان گفت: 70 درصد از کل پرونده‌هایی که به مراکز مشاوره ارجاع داده می‌شود منجر به صلح است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.475 seconds.